Home » » Metin2 7X Damage Hack v1.0 Anti Torrent Hilesi İndir

Metin2 7X Damage Hack v1.0 Anti Torrent Hilesi İndir

Written By Harmmy Coder on 13 Şubat 2014 Perşembe | 20:51:00

Metin2 7X Damage Hack v1.0 Anti Torrent Hilesi İndir

Metin2 TR 7X Damage Hack & Anti Torrent Hizli Giris Hilesi
Metin2 7X Damage Hack v1.0 Anti Torrent Hilesi İndir

Sürekli crypter yapmaktan sıkıldım. :) 
Birazda oyuna kafa vermek istedim.
Hileyi tarafımca yapmış bulunuyorum.
Oldukça güzel oldu ve tasarımı da şık oldu :)
Dosyaları indir metin2 klasörüne at vs demeyeceğiz bu konumuzda çünkü program bunu sizin yerinize otomatik olarak yapıyor.

ÖZELLİKLERİ
Uzaktaki slotlara vurabilme.
Kıpırdamadan kesebilme.
Daha seri ve hızlı kasılma.
Oyuna güncelleme yapmadan girebilme.

HİLENİN YAPILIŞI
1. Aşagıda vermiş olduğumuz linkten hileyi indiriyoruz.
2. Rardan çıkartıyoruz.
3. Programı açıyoruz. [Vista,Win7,Win8 olanlar yönetici olarak açsınlar.]
4. Metin2Client.bin dosyamızı seçiyoruz.
5. Resimdeki gibi kutucukları işaretliyoruz.
6. Hileyi Başlat butonuna tıklıyoruz.
7. Bekliyoruz...
8. Oyuna giriş yapıyoruz ve hilemiz artık hazır demektir. 
9. İyi eglenceler. :) 

İNDİRME LİNKLERİ

Turbobit
İndirmek için resme(logoya) tıklayın.
 Metin2 TR 7X Damage Hack anti torrent hizli giriş hilesi indir




9 Cevap::

  1. sürekli crypter ama crypter 4 saat patlıyor adamlar virüs totalde taratıyor emeğe saygı yok sadece sömürüyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) crypter sadece hobi bi gelirim yok evet saygı da etmiyorlar teşekkür butonuna basan yok (paylaştıgım yerlerde) yada burada yorum atan yok öyle sık crypter paylaşmayı düşünmüyorum.

      Sil
  2. sürekli crypter ama crypter 4 saat patlıyor adamlar virüs totalde taratıyor emeğe saygı yok sadece sömürüyorlar

    YanıtlaSil
  3. ben seni sürekli takip ediyorum senin cs de paylaştığın veya diğer forumlarda paylaştığın tüm forumlarda teşekkür butonuna basarım ve basıyorumda en son paylaştığın crypter 11 şubartı dedim ki ne kadar zamanda patlayacak 3 saat içinde eset avira kaspersky yakaldı virüs total artık çok hızlı rapor veriyor ama adamlar önemsemiyor ki nasılsa paylaşıyor diyip geçiyor tararıyor hemen yakalanıyor şimdi 2 gündür crypter bekliyorum tüm forumlar patlak eset ve avastan geçen olsa bile yetiyor bana ama payşalmadın harmmy :) (beni skype ekler misin alemdar_umut2@hotmail.com yorumu paylaşmadan önce skype adresimi silersen sevinirim harmmy :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogger de yorum düzenleme yok yada var ben bilmiyorum. :)

      Sil
  4. http://www.hidden-sabotage.com/genel-yardim-yeni-baslayanlar/17008-vb6-tekrar-mail.html

    hocam bakar mısınız :D Kodları Yanlış eklemişim düzelttim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakıyorum birazdan.
      konu kirlendi. konuyla alakası olmayan yorumlar attınız iletişim formu eklemiştim.

      Sil
  5. Sa harmmy hayranınım çok süper bir codersn ben bir oyun oynuyom ona hack nasıl yaparım anlatırmısın hiç hilesi yok adı nostale.
    Bide cryper yapımı dersi varmı blogda

    YanıtlaSil
  6. Sa harmmy hayranınım çok iyi bir coder sın ben bir oyun oynuyom nasıl yaparım bunun gibi adı nostale .Bide cryper yapımı varmı blogda
    K.G Şuan en iyi bildiğim 3 coder hepsi eşit düzey bence 1-Hakops 2-Uzmanımm 3- Harmmy yani sen saol

    YanıtlaSil

Küfür,argo kelimeler yazanlar ve reklam yapanların yorumları onaylanmayacaktır.