Home » , » Harmmy'den 2018 Crypter Source UD Taktiği!! FUD Makinesi

Harmmy'den 2018 Crypter Source UD Taktiği!! FUD Makinesi

Written By Harmmy Coder on 10 Mart 2018 Cumartesi | 21:26:00

Harmmy'den 2018 Crypter Source UD Taktiği!! FUD Makinesi
Harmmy'den 2018 Crypter Source UD Taktiği!! FUD Makinesi


Arkadaslar merhabalar uzun zamandır yokum bir hatırlatalım kendimizi dedim.. 
Ben hep buralardayım tek fark artık izleyici konumundayım :) yine bana ulasabilirsiniz yorum skype vs yoluyla.. 

Bu konuda GIO Crypter UD Calısması yaptım sourceden pek fazla da birsey ypmadım aslında ama amac mantıgı göstermek oldu hala VB6 ile ud oluyor mu diyenlere kapak olsun bu video.

Hepinizi seviyorum iyi seyirler..

Video

6 Cevap::

  1. Ben pek birşey anlamadım diyebilirim. Bir crypter nasıl yapılır video'su çekersen ve bu yöntemleri orada gösterirsen memnun olurum dostum

    YanıtlaSil
  2. Üstad hiçbirşey anlamadım video'dan daha detaylı çekebilirmisin sana zahmet

    YanıtlaSil
  3. Harmmy eski dostum neler yapıyorsun ? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi diyelim iyi olsun eko :) sen ne yapıyorsun

      Sil
  4. Hala Bu İşlere Devam ediyormusun eski dostum Harmm benim BY_TooL ))

    YanıtlaSil
  5. İNCE İŞLERİ BIRAKTIM)) DJ OLMAYA ÇALIŞIYORUM UZUN ZAMANDIR

    YanıtlaSil

Küfür,argo kelimeler yazanlar ve reklam yapanların yorumları onaylanmayacaktır.