Home » , , » Crypter İsteyen? :)

Crypter İsteyen? :)

Written By Harmmy Coder on 14 Ekim 2014 Salı | 07:16:00

Crypter İsteyen? :)

Uzun süredir crypter yapmıyorum sanırım ya da  bana öyle geliyor bilmiyorum.

Crypter paylaşımı isteyen var mı arkadaşlar ?
Yorum kutusunu boş bırakmayın istek varsa paylaşabilirim.

11 Cevap::

  1. Ben istiyorum lütfen!!! paylaşın

    YanıtlaSil
  2. Merhaba harmmy Hidden sabotage den Nahro link verirmisin birde HS den özel sana mesaj yollucam bakarmısın ?

    YanıtlaSil
  3. evet çok lazım...

    YanıtlaSil
  4. ya bana lazım süpersin yılların programcısısın sen byhacker ???

    YanıtlaSil
  5. slm bana çok lazım yollarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  6. slm bana lazım ya yılların hackeri

    YanıtlaSil
  7. Takipte Kalın Yeni crypteri paylaşacağım

    YanıtlaSil
  8. ronda ocx olan paylaşirmı

    YanıtlaSil
  9. arkadaşalr bi sorum vr sitelrdeki ücretli cripterların süresi ve desteği oluyomu bilen vrsa paylaşsın

    YanıtlaSil
  10. reis ücretli çalişionmu .format atmaktan bıktım bu crypto yüzünden .her zaman rahatlıkla kullanabileceğim crypto lazım.ulaşirsan cok sevinirim.berrin_okcu_3410@hot.yaptığım serverı face bokkta kullanabilmek için assembly kullanmak istom.elimde vardı .formatta ynlışlıkla gitti.o konudada yardıma ihtiyacım var.sana verdiğim mailden bana ulaşırsan cok sevinirim.temız cryptolarını satın alırım.

    YanıtlaSil
  11. sana nasil ulaşırım

    YanıtlaSil

Küfür,argo kelimeler yazanlar ve reklam yapanların yorumları onaylanmayacaktır.