Home » , » Harmmy cRypteR V1 4/35 15 Ekim 2014 - Harmmy

Harmmy cRypteR V1 4/35 15 Ekim 2014 - Harmmy

Written By Harmmy Coder on 15 Ekim 2014 Çarşamba | 02:57:00

Harmmy cRypteR V1 4/35 15 Ekim 2014 - HarmmyHarmmy cRypteR V1 4/35 15 Ekim 2014 - Harmmy



Arkadaşlar hava şartları nedeni ile net kopması yaşadım crypteri sizlere ulaştırmam gecikti

Ne demişler geç olsun güç olmasın. :) güle güle detect edin..

Yorumlarınızı eksik etmeyin.

Tarama Sonucu
Harmmy cRypteR V1 4/35 15 Ekim 2014 - Harmmy

Bc.vc reklamını geçmeyi bilmeyen crypterci yoktur. :)


6 Cevap::

  1. Çok teşekkür ederim paylaşımlarınızı merakla bekliyorum sitenizi reklam yapıcam :) bu arada güzel bi virüs taratma sitesi rapor vermeyen bilen varsa yazabilirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler paylaşımlarınız devam edicekmi ?

      Sil
    2. Şöyle bir durum var bizler bu projeleri yapıyoruz ama yorum emege saygı vs yok olduğu zaman yapmak istemiyoruz en azından bence bu böyle.

      Aaa crypter buldum indirip kullanıyım diyorlar ama altın "teşekkürler çalışıyor" gibi yorum atmayı düşünmüyorlar sömürgeci sistem gibi yeni nesil indirip gidiyor

      Sil
  2. saol sizin sayenizde öğreniyoz bizde

    YanıtlaSil
  3. hocam yaptığınız crypterlerı şuana kadar kullanmadım fakat en güncel crypterların sizin tarafınızca paylaşıldığını fark ettim bunun için size teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil

Küfür,argo kelimeler yazanlar ve reklam yapanların yorumları onaylanmayacaktır.