Home » , » Manuel %100 FUD Taktikleri QUAKEHACKER Tek link indir!

Manuel %100 FUD Taktikleri QUAKEHACKER Tek link indir!

Written By Harmmy Coder on 14 Kasım 2020 Cumartesi | 09:51:00

yüzde yüz fud taktikleri
%100 fud yapma videoları, %100 fud taktikleri, exe den fud yapma, exe manuel ud yapımı
quakehacker videoları ile fud yapma, crypter fudlama,keylogger fudlama,dosyayı antivirüslerden kaçırma yöntemleri,antivirüs atlatma methodları,harmmy,harmmycoder

Herkese merhaba arkadaşlar linklerin patladığını yazan arkadaşlara teşekkür ediyorum crypter konuları haricinde egitim video vs dosyalarını upload edebilme imkanı buldum. Bu konudaki dosya sizler için exe'den manuel fud yapma taktiklerini gösteriyor Quakehacker yıllar önce bu seti çektiğinde çok fazla izlenme olmuştu ve gördüm ki yıllar sonrada hala izlemek öğrenmek isteyenler çıkıyor. 

LAFI FAZLA UZATMADAN İNDİRME LİNKİNİ ŞURAYA KOYUYORUM.

Link gücellendi. Link update! 

2 Cevap::

Küfür,argo kelimeler yazanlar ve reklam yapanların yorumları onaylanmayacaktır.