Home » , » RediX Crypter UD Crypter 2020 Mod Harmmy !

RediX Crypter UD Crypter 2020 Mod Harmmy !

Written By Harmmy Coder on 11 Kasım 2020 Çarşamba | 20:06:00

RediX Crypter UD Crypter 2020 Mod Harmmy !

RediX Crypter UD Crypter 2020 Mod Harmmy !

Redix Crypter 1.5 yıl önce paylaştığım crypterin manuel işlem görmüş halidir çöpe gitmesin belki işine yarayan olur diye paylaşıyorum..

herkese benden SELAM olsun

HARMMY Burda siz neredesiniz?

File Name: 1.exe
Scan Date: 2020-11-11 17:53
MD5: 74aa38079107b7e0c71fb805beaf65cd
Filesize: 496.05 KB
Detection: 2 / 26
Link: https://cyberscan.org/results.php?id=kZmjuJL96n
Scanned with https://cyberscan.org (No distribute scanner)

Ad-Aware Antivirus - Clean
Arcabit Antivirus - Clean
Avast Internet Security - Clean
AVG Internet Security - Clean
Avira Anti-Malware - TR/Crypt.XPACK.Gen
BitDefender Antivirus - Clean
BullGuard Antivirus - Clean
ClamAv Antivirus - Clean
Comodo Essentials - Clean
Cyren Antivirus - Clean
Windows Defender - Clean
eScan Antivirus - Clean
Eset Internet Security - Clean
F-Prot Security - Clean
F-Secure Antivirus - Clean
Emisoft Anti-Malware - Clean
Immunet Antivirus - Clean
Kaspersky Endpoint- Trojan.Win32.Inject.alxpl
Nano Antivirus- Clean
Norman Antivirus - Clean
Ikarus Antivirus - Clean
Sophos Antivirus - Clean
Xvirus Anti-Malwares - Clean
VirusFighter Antivirus - Clean
Zillya Antivirus - Clean
ZoneAlarm Antivirus - Clean



3 Cevap::

  1. Valla helal olsun, yıl olmuş 2020 hala aktifsin üstad. Para kazanmak için nelerle uğraşıyorsun son zamanlarda

    YanıtlaSil
  2. Muhammed mesajını yeni görüyorum. Ben Harmmy. sanal alemi sadece bir göz gezdirmek için ziyaret ediyorum, sanaldan hiçbir zaman para kazanmadım kazanmakta istemedim yoksa gayet güzel projelere imza attığımı düşünüyorum zaman zaman çok fazla istek proje program geldi fakat hepsini reddettim etik olmayan işlemler bana ters. Şuanda ne yapıyorum ? merak ediyorsan ülkemiz adına daha verimli işler yapmak için çabalıyorum.

    YanıtlaSil

Küfür,argo kelimeler yazanlar ve reklam yapanların yorumları onaylanmayacaktır.