Home » , , , » Bir Kodu UD Yapma Kodlama Yöntemleri Harmmy Farkı

Bir Kodu UD Yapma Kodlama Yöntemleri Harmmy Farkı

Written By Harmmy Coder on 14 Nisan 2014 Pazartesi | 11:06:00

Bir Kodu UD Yapma Kodlama Yontemleri Harmmy Farkı

Bir Kodu UD Yapma Kisa Basit Bir Anlatim Harmmy Farki

Bu yazımda sizler için ud yöntemleri anlatacağım skype'den her girdigimde soru sorulmasının ardından bu konuyu yazmayı düşündüm.

Alıntı yapanlar kaynak link versinler lütfen yada bana ait olduğunu belirtsinler.

Kendi konunuzun başkasınınmış gibi görünmesini istemezsiniz, o zaman başkasının konusunu da kendinizin gibi göstermeyin emege saygı...


App.Path & "\" & App.EXEName & ".exe"
Yukarıda vermiş olduğum kodlama açılan exenin yani kendisinin yolunu ve ismini veren kod.


Yukarıda verdiğim kodu şöyle yazabiliriz.
Bir type tanımlayabiliriz örneklendirerek yazayım..
Type LocalSettings
   AppPaths As String
   AppExess As String
End Type


Ardından typeyi tanımlamak gerekiyor general declarions kısmına yada kullanıcağınız functionun içine bu tanımı yapabilirsiniz.Ben p isimli bir degişken oluşturup içine LocalSettings typesini atıyorum.
Dim p As LocalSettings

Typeyide tanımladık sırada fonksiyona dökmeye geldi onuda yazalım.
Function Benim_Tam_Yolumu_Ver() As String '//Harmmy.blogspot.com
 '//Coded By Harmmy
  p.AppPaths = App.Path & Mid$("abcde\efghjk", 6, 1)
  p.AppExess = App.EXEName & "." & Mid$("abcde", 5, 1) & "x" & Mid$("abcde", 5, 1)
 Benim_Tam_Yolumu_Ver = (p.AppPaths & p.AppExess)
End Function

App.Path & "\" & App.EXEName & ".exe" kodumuzu bu şekilde undetected edebiliriz.


Mid ile "\" ve ".exe" yi fud yapabiliriz.
İllede şifrelemenize karıştırmanıza gerek yok.


Bundan sonra ne yapmalıyım mı diyorsunuz?
App.Path & "\" & App.EXEName & ".exe" gördüğünüz yere Benim_Tam_Yolumu_Ver yazabilirsiniz.

Örnek proje kodunu almak için tıklayın.

---------------------------------------------
Yazan: Harmmy
Konu: Bir kodun ud yapılması
Dil: VB6
---------------------------------------------

3 Cevap::

  1. harmmy senı heryerde her forumda takıp edıyorum nerdeyse senın teknıklerını uygulayarak bırazda deişitirerek 34/4 sonucuna ulaşıyorum ama avast antivir tam bi baş belası bu altarnetif kod kullanımını vıdyoyla desteklersen cok memnun olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhammed şuan video çekmeyi düşünmüyorum, ama ilerleyen zamanlarda belki olabilir. :)

      Sil
  2. rc4 runpe nereye girilecek

    YanıtlaSil

Küfür,argo kelimeler yazanlar ve reklam yapanların yorumları onaylanmayacaktır.