Home » , » VB6 CRYPTER UDLAMA VİDEOLU ANLATIM 2017!

VB6 CRYPTER UDLAMA VİDEOLU ANLATIM 2017!

Written By Harmmy Coder on 22 Mart 2017 Çarşamba | 23:15:00

VB6 CRYPTER UDLAMA VİDEOLU ANLATIM 2017!

harmmycoder ud video 2017!

SOURCE UNDETECT DENİNCE AKLA GELEN İSİMLERİN BASINDA OLDUGUM ZAMANLAR AKLIMA GELDİ DE
BİZLERDE PASLANMISIZ ARTIKK..

PEK VAKTİM YOKTU VİDEO ÇOK UZAMASIN DİYE KAFA DA YORAMADIM 4-35 E DÜSÜRDÜGÜM GİO CRYPTERİN UDLAMA VİDEOSUDUR 

.YORUM ATMAYI UNUTMAYALIM..


5 Cevap::

  1. Adamın Dibisin Kardeşim Eskilerden Kim Kaldı Gerçekten Ben Paslandim Çürüdüm Sense Dağın Tepesinde Bayrağı Dikmiş Dalgalandiriyorsun Helal Olsun

    YanıtlaSil
  2. harmmy pls i want h-s logger download link

    YanıtlaSil
  3. offsetleri, versiyonları değiştirdin okey. fakat bunu crypter+binder a nasıl ekliyorsunuz?

    YanıtlaSil

Küfür,argo kelimeler yazanlar ve reklam yapanların yorumları onaylanmayacaktır.