Home » , » Who AM I Crypter Write Harmmy 1-35

Who AM I Crypter Write Harmmy 1-35

Written By Harmmy Coder on 15 Eylül 2016 Perşembe | 07:00:00

Who AM I Crypter Write Harmmy 1-35

Who AM I Crypter Write Harmmy 1-35

Merhaba arkadaslar artık eskisi gibi müsait olamıyorum bu islere kafa yoramaz oldum.
10 Dakikalık bir islem sonucu bu hale gelen bir crypterdir, tasarımı kodlaması bana ait algoritmalar kopyalanmıs editlenmis kodlardır.

Spynet 2.6  Cryptered sonucu asağıdadır.
whoAMI Crypt tarama sonucu


7 Cevap::

  1. Paylaşım için tesekkurler bilinçli kullanalım uzun sure işimizi gorsun

    YanıtlaSil
  2. Harmmy Abi Ben DeepScreen Eline Sağlık güzel Çalışma

    YanıtlaSil
  3. Eline Sağlık Abi Göremiyoruz Seni Artık Eskisi Gibi (:

    YanıtlaSil
  4. Eskiler Yenilere Bıraktı Artık İşleri :) Coder Bourreau

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek de yenileri göremiyorum, sadece eskisi gibi uğrasmıyorum.

      Sil
  5. Kardeşim süper çalışma ellerine sağlık Harmmy

    YanıtlaSil
  6. benim BY_TooL sanırım çakmadan açmışım googleyi isim değişmiş :)

    YanıtlaSil

Küfür,argo kelimeler yazanlar ve reklam yapanların yorumları onaylanmayacaktır.