Home » , » Who Am I Crypter REUD crypter indir 11.12.17!

Who Am I Crypter REUD crypter indir 11.12.17!

Written By Harmmy Coder on 10 Aralık 2017 Pazar | 16:53:00

Who Am I Crypter REUD crypter indir 11.12.17!
Who Am I Crypter REUD crypter indir 11.12.17!

Harmmy burada beni sevenler de beni bulurlar elbette.. bir süredir siteme bakamadım beni merak eden varsa iyiyim :) biraz sanaldan uzak kaldım nefes aldım kendime geldim diyelim..crypter indirmek için doğru adrestesiniz..

Who AM I benim tasarladıgım bir crypter arkadaslar artık eskisi gibi ugrasmıyorum bu islerle isine yarayan varsa alsın kullansın indirme linki asagıda verdim yorum yapmaktan çekinmeyin :)  yorumlarınızı bekliyorum..




4 Cevap::

  1. Source ataydın keşke reis source paylaşımı istiyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. source yok önce anonimlikten cıkıp yorum yapın kimsiniz bi görelim :)

      Sil
  2. Harmmy kardeşim ne yazık ki -nod- temiz göstermesine rağmen -hips e yenik düşüyor.Ben bakmayalı baya oldu.Antiler ilerlemiş.vb6 da --hips geçme kapsamı çok dar mı?.Net hiç sevmiyorum da.:)Bu arada eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Harmmy kardeşim orda mısın?:D

    YanıtlaSil

Küfür,argo kelimeler yazanlar ve reklam yapanların yorumları onaylanmayacaktır.