Home » , » Peacefull Crypt mod Harmmy 2017 FUD Makinesinden

Peacefull Crypt mod Harmmy 2017 FUD Makinesinden

Written By Harmmy Coder on 16 Ekim 2017 Pazartesi | 00:12:00

Peacefull Crypt mod Harmmy 2017 FUD Makinesinden Selamlar!

Peacefull Crypt mod Harmmy 2017 FUD Makinesinden Selamlar!

Peacefull crypt kolay fudlanıyor demistim arkadaslar :) benim de biraz editlemem le bu sekile geldi ha aklıma gelmisken söyleyim biraz gec acılabilir alternatif birkaç kod ekledim döngüler vs vs iste bilirsiniz. ::) :) :) Her zamanki UD Taktiklerinden sadece birisi bu crypterde mevcut..

HADİ SÖMÜRÜNNNN

SPYNET 2.6 SERVER SONUCU:
peacefull mod tarama sonucu

RAR DOSYASI BONUS İLE SİSİRİLMİSTİR.

CRYPTERİ İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN!!


6 Cevap::

  1. Şu turbobiti kaldır hocam ya dakikasını beklemek zorunda kalıyoruz program indirirken

    YanıtlaSil
  2. Hocam, bizim aracılıgımızla kurban kasıyor gibisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emin misiniz? exeyi istediginiz kisiye analiz ettirebilirsiniz.
      Ben zararlı yazılım kullanmıyorum hobi olarak bu sektördeyim. kazancım da yok.

      Sil
  3. harmy hidden sabotageye geri gel kardeşim

    YanıtlaSil
  4. hocam dosya yok silinmiş link yenileyin lütfen..

    YanıtlaSil

Küfür,argo kelimeler yazanlar ve reklam yapanların yorumları onaylanmayacaktır.