Home » , » Cryptosy Crypter MOD HARMMY 2019 Come Back

Cryptosy Crypter MOD HARMMY 2019 Come Back

Written By Harmmy Coder on 11 Mart 2019 Pazartesi | 19:11:00

Cryptosy Crypter MOD HARMMY 2019 Come Back
cryptosy crypter
Arkadaşlar merhaba tam 1 yıl 1 gün olmuş konu açmayalı.. :) 
Günler ne kadar da çabuk geçiyor bizler sıramızı yenilere bırakmıştık bir geri dönüp baktım da ne site kalmış ne ilgilenen bilgili birisi bir elin 5 parmagını geçmeyi bırak kimse görünmüyor ya da ben göremedım :) herneyse bu konumuzda Cryptosy Crypter diger adı gio crypterin saf hali bizimle olacak Sadece runpe değişimi + source degişken şifreleme yapılmış derleme ayarları değiştirilerek derlenilmiştir sonuç bu rat kullanan varsa işine yarıyorsa buyursun :) 

sitemi ziyaret eden varsa yorum yaparsa sevinirim iyi günler

stub tarama sonucu


bc.vc sitesinde sağ üst köşede 5 sn bekledikten sonra "REKLAMI GEÇ"  butonuna tıklayın



2 Cevap::

  1. galiba bu aralar buraya tek ben bakıyorum :D güncel crypter arıyorum ama bulamıyorum harmmy yaparsa kesin olur sevindim ama keşke yapmayı bende bilsem hep sen olmucan

    YanıtlaSil
  2. Selam harmmy kardeşim iyi bayramlar dilerim.Ara ara bloğa bakıyorum.Şimdi gördüm.Dediğin gibi artık ilgilenen nerdeyse yok.Bir tht kaldı.Ben işin savunma ağırlıklı tarafında olmama rağmen bu işin altın çağını yaşamışız zamanında.Artık genel anlamda biraz durgunluk var.Antivirüsler artık daha iyi iş çıkartıyor.Yakın zamanda eğlencesine bir iki source ile run time zorlandım.Ben vb taraftarıyım ve bence ölmedi..Net sevmiyorum.Tabi gönül isterdi ki delphi öğrenelim program da yazabilelim.Birde telefonlar artık nerdeyse pc den daha fazla kullanılır oldu.Buda durgunluk adına bir etken belki.
    En son hipsle ilgili ben sana yazmıştım.Tiyo vermişsin şimdi.:)Ara sıra bloğa yazmanı bekleriz.Eski günleride hatırlarız böylece.Nacizane tavsiyem eğer vaktin olursa blogtaki bilgi ve programları yandex veye google da toplaman.Bu blog iyi bir temel kütüphane lakin linlerin çoğu kırık.
    Kendine iyi bak.
    Selametle....

    YanıtlaSil

Küfür,argo kelimeler yazanlar ve reklam yapanların yorumları onaylanmayacaktır.